Professional sparring og effektiv service

Vi administrerer et større antal udlejningsejendomme. Vi har igennem mange års arbejde opnået solid erfaring med alle aspekter af administration af både erhvervs- og beboelsesejendomme.

Vi tilbyder totaladministration, hvor alle opgaver i relation til den daglige og løbende forvaltning og administration udføres, men vi tilbyder også at tilpasse administrationsaftalen til jeres specifikke ønsker og behov.

I kan med andre ord selv være med til at sikre, at I modtager præcis de ydelser, I har brug for. Hverken mere eller mindre. Hvis jeres behov ændrer sig, justerer vi administrationsaftalen.

 

 

Administrationsmæssige opgaver består i følgende:

  • Opkrævning af husleje samt andre ydelser via PBS
  • Lejerskifte, herunder udarbejdelse af lejekontrakter
  • Deltagelse i ind- og udflytningssyn
  • Forbrugsregnskaber
  • Driftsregnskaber
  • Varslinger
  • Kontakt til håndværkere
  • Økonomistyring, herunder betaling/bogføring og likviditetsstyring.
  • Kvartalsbalancer, bankafstemninger, lønudbetalinger
  • Rykkerprocedure
  • Kontakt med myndighederne m.fl.
  • Behandling af forsikringssager - kontakt til ejendommens forsikringsselskab/mægler
  • Kontakt med ejendommens ejer og beboere samt behandling af diverse opgaver