Professional sparring og effektiv service
Vi administrerer et større antal udlejningsejendomme. Vi har igennem mange års arbejde opnået solid erfaring med alle aspekter af administration af både erhvervs- og beboelsesejendomme.
Vi tilbyder totaladministration, hvor alle opgaver i relation til den daglige og løbende forvaltning og administration udføres, men vi tilbyder også at tilpasse administrationsaftalen til jeres specifikke ønsker og behov.
I kan med andre ord selv være med til at sikre, at I modtager præcis de ydelser, I har brug for. Hverken mere eller mindre. Hvis jeres behov ændrer sig, justerer vi administrationsaftalen.
Administrationsmæssige opgaver består i følgende:
- Opkrævning af husleje samt andre ydelser via PBS
- Lejerskifte, herunder udarbejdelse af lejekontrakter
- Deltagelse i ind- og udflytningssyn
- Forbrugsregnskaber
- Driftsregnskaber
- Varslinger
- Kontakt til håndværkere
- Økonomistyring, herunder betaling/bogføring og likviditetsstyring.
- Kvartalsbalancer, bankafstemninger, lønudbetalinger
- Rykkerprocedure
- Kontakt med myndighederne m.fl.
- Behandling af forsikringssager - kontakt til ejendommens forsikringsselskab/mægler
- Kontakt med ejendommens ejer og beboere samt behandling af diverse opgaver